سبز آزمون

آمادگی جهت آزمون های پزشکی

سبز آزمون

آمادگی جهت آزمون های پزشکی

نظر سنجی

با توجه به درخواستهای متفاوت همکاران در خصوص تعداد سوالات آزمون مرحله دوم ، نظزسنجی مرتبطی در این زمینه دز سمت راست وبلاگ قرار داده شده است، این نظر سنجی از تاریخ 92/10/19 به مدت 2 هفته جهت نظردهی شما همکاران فعال می باشد.

لازم بذکر می باشد در فرم ثبت نام مرحله دوم بر اساس درخواست های تعداد قابل توجهی از همکاران ( تا قبل از قرار دادن فرم نظرسنجی ) تعداد سوالات آزمون مرحله دوم 100 سوال در نظر گرفته شده است  ، لذا به علت درخواستهای جدید و متفاوت ، مبنی بر اینکه تعداد سوالات آزمون به 100 سوال کاهش نیابد و در جهت احترام به نظر تمام همکاران ، فرم نظر سنجی تهیه گردید تا با در نظر گرفتن اکثریت نظر همکاران سوالات آزمون مرحله 2 تعیین گردد.

خبر مهم

اطلاعیه 92/10/15

کارنامه و گزارش آماری آزمون مرحله اول و همچنین سوالات آزمون مرحله اول جهت دانلود در سامانه آزمون قرار گرفت. ( جهت دسترسی به موارد فوق به سامانه آزمون مراجعه نموده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد گردید)

خبر ویژه


شبیه سازی و تخمین رتبه (پیش بینی رتبه ) در آزمون دستیاری دوره 41

با آزمون های آزمایشی اینترنتی سبز آزمون


سبز آزمون در نظر دارد در جهت ارزیابی دقیقتر داوطلبان شرکت در آزمون های آزمایشی و کمک به رفع نقاط ضعف داوطلبان ، گزارشات آماری منحصر بفردی که حاصل تجزیه و آنالیز دقیق آزمون می باشد را بعد از برگزاری هر آزمون به شرکت کنندگان ارائه دهد .

از ویژگی های این گزارش آماری که حاصل آنالیز دقیق چند دوره اخیر سوالات و نتایج آزمونهای دستیاری پزشکی می باشد بررسی دقیق سطح سوالات آزمون های آزمایشی با سطح سوالات آزمون های دستیاری ، معادل سازی دقیق آن ونتایج مربوطه در راستای پردازش هوشمند نتیجه آزمون هر داوطلب و در نهایت استخراج و اعلام رتبه شبیه سازی شده ( تخمین رتبه ) داوطلبان برای آزمون دستیاری دوره 41 می باشد.

مطمئناً آگاهی داوطلبان از وضعیت جایگاه کنونی و حدود رتبه ، کمک بسزایی به آنها در جهت رفع هر چه بهتر نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتشان می نماید.

آزمون های آزمایشی اینترنتی هدفمند و هوشمند برای آزمون دستیاری

از آنجاییکه روز به روز رقابت در آزمون دستیاری سخت تر و نزدیکتر میشود و در این چند دوره اخیر نیز سبک و نوع طراحی سوالات آزمون نیز تغییرات فراوان و محسوسی داشته است لذا نقش آزمون های آزمایشی و مواجهه با این آزمون ها قبل از آزمون اصلی در جهت ارزیابی داوطلب و رفع زودتر و به موقع  نقاط ضعف آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد لذا ما در نظر داریم برای آمادگی هر چه بهتر همکاران برای آزمون دستیاری دوره 41 ( اردیبهشت 1393 ) 5 مرحله آزمون اینترنتی با مشخصات و امتیازات ذیل به عمل بیاوریم :

1. با توجه به اینکه در آزمون های اخیر دستیاری تعداد زیادی از سوالات ، مشابه سوالات آزمونهای ارتقا، بورد و ... بوده است ما نیز در طراحی سوالات این آزمون آزمایشی ابتدا با ارزیابی سوالات استاندارد آزمونهای مذکور (علی الخصوص 5 دوره اخیر) مباحثی را که بیشتر مورد تاکید و سوال قرار گرفته است شناسایی و آنالیز کرده و در نهایت از این مباحث مهم به همراه سایر مباحث مهم دیگر که احتمال طرح سوال از آنها نیز بالا می باشد سوالات جدید و استانداردی برای آزمونهای آزمایشی خود در نظر گرفتیم.

2.سوالات بطور هوشمند و هدفمند طرح گردیده است تا اکثر موارد مهم و حائز اهمیت را (به دور از تکرار بی مورد) پوشش دهد.

3. برای رفاه حال شرکت کنندگان آزمون ، زمان شرکت در آزمون برای مدت 2 روز (5 شنبه و جمعه) در نظر گرفته شده است(یعنی آزمون ، تنها در این محدوده زمانی برای شرکت نمودن داوطلبان فعال می باشد) که داوطلبان نیز در این محدوده زمانی فقط یکبار می توانند در آزمون آن دوره شرکت کنند و بعد از اتمام این محدوده مشخص شده (2 روز (5 شنبه و جمعه)) شرکت در آزمون غیر فعال می گردد و فقط داوطلبان می توانند به نتایج آزمون ، سوالات و جوابهای خود و کلید آزمون دسترسی داشته باشند.

4.برای هر آزمون با توجه به تعداد سوالات و بر اساس زمان استاندارد آزمونهای دستیاری، زمان مشخصی برای پاسخگویی در نظر گرفته شده است (مثلاً برای آزمون 100 سوالی مدت آزمون 120 دقیقه در نظر گرفته شده است و با پایان 120 دقیقه  زمان آزمون ، آزمون برای داوطلب پایان می یابد ).البته اگر داوطلبی زودتر از زمان تعیین شده به سوالات پاسخ داده باشد با کلیک بر روی دکمه پایان آزمون می تواند آزمون خود را به پایان برساند.

5. برای داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند ، بعد از هر آزمون علاوه بر اینکه امکان مشاهده سوالات در سایت مقدور می باشد،بطور جداگانه  فایل pdf سوالات نیز برایشان ایمیل می گردد تا در صورت تمایل امکان پرینت گرفتن سوالات را داشته باشند.

زمان بندی و محتوای آزمون


6. لازم به توضیح می باشد که آزمون مرحله اول (آزمون 12 و 13 دی ماه) به طور رایگان برای همه داوطلبان برگزار می گردد . ( جهت ثبت نام لطفاً در قسمت ارتباط با ما ، مشخصات و ایمیل خود را اعلام نمایید)

7. متقاضیان جهت شرکت در مراحل بعدی آزمون ها ( آزمونهای دوم به بعد ) می بایست مبلغ  7000 تومان برای هر آزمون پرداخت نمایند . این هزینه مربوط به هزینه تدارکات آزمون(تهیه سوالات، تایپ، تنظیم و اجرا بر روی وب سایت مخصوص برگزاری آزمون و ....) می باشد.

اطلاعات لازم جهت ثبت نام و چگونگی پرداخت هزینه آزمون های دوم به بعد متعاقباً اعلام میگردد .( به پست بالای صفحه رجوع نمائید)


تذکر مهم : برای کلیه ثبت نام کنندگان حداکثر تا 24 ساعت بعد از ثبت نام اینترنتی، نام کاربری و پسورد ورود به سامانه آزمون ها ارسال میگردد . در صورتیکه داوطلبی بعد از این زمان هنوز نام کاربری و پسورد ورود به آزمون را دریافت نکرده باشد می بایست مجدداً درخواست ثبت نام خود را ارسال نماید و حتماً دقت نمایید که آدرس پست الکترونیک ( email ) خود را در فیلد مربوطه صحیح وارد کرده باشید .
همچنین در پر کردن فرم ثبت نام ، پر کردن مشخصات واقعی و شماره همراه الزامی نمی باشد و در صورت عدم تمایل می توانید بجای آن از مشخصات دلخواه و فرضی استفاده نمایید ، یعنی در فیلد نام و نام خانوادگی می توانید از نام و نام خانوادگی دلخواه و فرضی هم استفاده نمایید و در فیلد شماره همراه هم می توانید فقط عدد صفر را قرار دهید .


قابل توجه می باشد ممکن است در برخی موارد ایمیل های ارسالی از طریق ما، بجز Inbox در قسمت SPAM یا BULK ایمیل شما نمایش داده شود . بنابراین قبل از ارسال درخواست ثبت نام مجدد ابتدا این قسمت ها را هم چک نمایید.