سبز آزمون

آمادگی جهت آزمون های پزشکی

سبز آزمون

آمادگی جهت آزمون های پزشکی

اطلاعیه

1- طبق نظر سنجی صورت گرفته (از تاریخ 19 دی ماه لغایت 4 بهمن ماه در مورد تعداد سوالات آزمون مرحله دوم ) و با توجه به اینکه نظر اکثریت همکاران بر تعداد 150 سوال برای آزمون مرحله دوم می باشد ، لذا تعداد سوالات آزمون مرحله دوم مورخه 10 و 11 بهمن ماه 150 سوال خواهد بود. ( لطفاً جهت رویت نتیجه کامل نظر سنجی در اینجا کلیک نمایید ) 

2 - همکارانی که در آزمون مرحله دوم ثبت نام نموده اند ، در صورتیکه حداکثر تا 24 ساعت بعد از ثبت نام اینترنتی ، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت ننموده اند لطفاً مجدداً فرم ثبت نام را پر و ارسال نمایند.

3 - لازم به توضیح می باشد که بعد از برگزاری هر آزمون ، فقط به مدت 14 روز اطلاعات و نتایج مربوط به هر مرحله از آزمون ها از طریق سامانه آزمون ها برای داوطلبان ( از طریق نام کاربری و رمز عبور ) قابل دسترسی خواهد بود ، لذا بعد از این زمان دسترسی به اطلاعات آزمون برگزار شده مقدور نمی باشد . (استثنائاً در مورد آزمون مرحله اول به علت عدم اطلاع رسانی در این مورد ،داوطلبان شرکت کننده در آزمون مرحله اول می توانند تا تاریخ 6 بهمن ماه از طریق سامانه آزمون به اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشند )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد